I ♥ mobiltester

Hihi, jag är en sucker för sånt här!

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1.
Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Har du slutat??

2.
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jag är i Skåne.

3.
Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Ja, det r klart <3<3 pusspuss

4.
Vilket sms blev du mest berörd av?
Har precis bastat dd Älskling?<3

5.
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Glad midsommar!

6.
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
OK e det bra??<3

7.
Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
OK typ 11?

8.
Vad vill du höra mest av allt?
Grattis på födelsedagen! :D <3

9.
Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Haha. Säkert.

10.
Din romantiska replik?
Nej. Min mamma sover

11.
Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Alrajjt, SES!

12.
Vad skulle du viska till din kompis om du såg en asful kille möka värsta äggmöken?
Glass? Snälla snälla snälla...

13. Vad vill du helst höra din pojkvän säga till dig?
Heej, du vet när du sjöng om en fågel som hette typ roger o bodde på landet, kan du skicka hela texten till mig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0